duminică, 20 iunie 2010

4 in the wind.13 aprilie

4 in the morning.
Sabina doarme iar mie,desi alcoolul din mine ar trebui sa aiba cate ceva de obiectat,nu mi-e somn. Aveam nevoie de asta.. de putina relaxare,de o discutie,de o imbratisare. :) Mi-a prins tare bine.
Unde mai pui ca am avut o zi geniala. A inceput cu o "cafea" la dublu si s-a terminat cu ameteala asta placuta. God damn it,maine o sa fiu complet zombie,o sa-mi pice ochii-n gura de somn dar cui ii pasa? Acum ma simt perfect. Pe intuneric,intr-o camera unde miroase a fum si a lumanari parfumate .. intr-o dezordine totala. Dezordine .. cum e si in mintea mea. Dar nu este o dezordine deranjanta. :-? Am scapat de preaviz, sunt indragostita si e primavara! Ce imi pot dori mai mult?
Eh.. de ar fi asa simplu mereu. Maine probabil o sa-mi amintesc din nou totul.. tot ce nu ma lasa sa fiu fericita. Toate greselile pe care le-am facut vreodata,toate reprosurile pe care le-am primit de la persoane dragi,toate caderile nervoase si toate dezamagirile..
Vreau sa uit. Sa fug si sa o iau de la zero. Sa nu mai existe o alta Alina in trecut. Sa fiu doar eu.. acum si aici.
Si o sa scap. O s-o ascund pe vechea Alina cu toate problemele .. si n-o sa mai stie nimeni niciodata de existenta ei.
Wind of change.

[a fost si asa odata .. ]

Niciun comentariu: