marți, 20 iulie 2010

La vie en rose

"*Aş mai vrea şi să îmi aducă cineva prietena înapoi,să nu rămân doar cu poza ei în portofel şi cu amintirile astea plăcute care totuşi mă seacă. Mi-e dor .."
Scriam chestia asta prin aprilie,într-un moment de rătăcire ca să zic aşa şi când încă mai aveam poza aia în portofel. Acum nu o mai am. De ce? Nimic mai simplu - am pierdut-o. Se întampla. Am pierdut-o la fel de uşor cum mi-am pierdut şi prietena.
Înapoi nu o să mi-o mai aducă nici dracu. Îmi dau seama că nu mai există.. a fost odată..acum văd doar o persoană extrem de rece şi din alt film. Complet din alt film. Ce spuneţi voi? Că nu-mi mai pasă? Că nu-mi pare rău? Asta e problema. Îmi pasă prea mult,prea multe amintiri,toată schimbarea mea,tot ce am devenit mă leagă într-un fel sau altul de ea,de perioada aia şi de oamenii ăia. Mi-e aproape imposibil să uit. Sigur,o să se întâmple şi asta la un moment dat.
[2007. dimineţi. soare. balcon. ţigări. prietenie. cuvinte. 4 in the morning. lacrimi. poveşti. dezastru. sentimente. copilărie. contrast. schimbare. inconştienţă. zâmbet. nepăsare. două. dragoste. TOT.]



Do you remember this ? :)

2 comentarii:

Mister Popey spunea...

Se mai intampla ca unele persoane sa se schimbe...prieteni buni sa te uite sau chestii de genu' asta

Anonim spunea...

Sti...in mod normal ti-as fi spus in mod egoist si indiferent fara sa ma uit ca in 27 de ani am avut si eu aceleasi experienta as zice "trece peste ce a fost a fost" dar n-am s-o fac. De ce?pentru ca e foarte greu si dureros sa pierzi un prieten foarte foarte drag de care te leaga foarte multe amintiri si momente placute si fericite.Iti lasa ca un tatuaj si ca o cicatrice permanenta in inima.Nu e usor sa treci peste.iar cine poate sa zica cuvintele astea cuiva care a suferit si sufera foarte tare din cauza unei dureri care te afecteaza direct inseamna ca e egoist si total lipsit de inima si fara prietenie si respect fata de tine.Acela nu iti e prieten.Un prieten adevarat nu te face sa plangi..cine te face sa plangi si sa suferi nu te merita pentru ca nu iti e prieten.