sâmbătă, 17 iulie 2010

Piticul meu are nasul mov şi-mi spune poveşti...

Oboseală. Durere de cap. Nimic.
Cam aşa aş descrie starea mea de câteva zile încoace. Mă trezesc,mai devreme decât mi-aş dori,îmi beau cafeaua,ies afară la o plimbare . Mă întorc. Nu fac nimic interesant,ies din nou afară,mă intâlnesc cu prietenele,vorbim de unu' de altu'. Cred că unii ar cataloga-o drept bârfă,eu nu aş fi aşa dură. Nu mă simt în stare să fiu dură în momentul de faţă. Mă întorc acasă.. mă duc pe balcon,ascult muzică şi fumez câteva ţigări uitându-mă la stele (partea asta mi se pare simpatică),iau pastile şi durerea de cap tot nu trece. Mă aşez în pat,dau drumul la TV.. de obicei vizionez Blood Ties,aş putea spune că am făcut o obsesie din asta . Şi adorm.. şi viaţa continuă cam la fel. Şi vreau să schimb ceva dar nu ştiu de unde să încep. O noutate.. aseară în loc de Blood Ties am văzut un concert Alina Manole. A fost o senzaţie absolut superbă să adorm pe melodiile ei.. "Sunt o nebună,vreau să-mi cumperi o lună.. şi să fie pătrată..".
Nu mi-e rău.. dar,sinceră să fiu,nu mi-e nici bine.
Să-mi bag picioarele,ce mă seacă rutina asta ..
[nici măcar eu nu înţeleg de ce am scris asta. "am un pitic şi-l vreau fericit,cred că-mi trebuie doi.. să stea amândoi." :D]

2 comentarii:

Mister Popey spunea...

Sa stai pe balcon cu o cafea o tigare , Parazitii in casti si sa te uiti stelele e prea relaxant...si eu mai fac asta uneori :)

Anonim spunea...

Esti un suflet trist si dezamgit de-a lungul anilor viata ti-a adus bucurie multa dar in ultimu timp ceva din inima ta s-a rupt.Viata a devnit o rutina pentru ca sufletu tau se ataseaza foarte repede si motiv pentru care suferi foarte mult. E oare drept? Dar totusi aiurea. Viata te schimba foarte mult.Ma poti vedea ca un prieten sau poate doar vrei sa ma scuipi in ochi orice ai vrea sa faci sunt dispus sa imi faci orice.Avem oarecum aceeasi dezamagire si acelasi timp de gandire.Michael Angelo Batio , Celelalte Cuvinte , Varf Carpatin , Pasarea Colibri , Post Scriptum , Sfinx Experience , Dragonforce , Santana , Scorpions , sunt doar cateva din formatiile care imi ung inima. Viata cotidiana poate fi uneori foarte cruda si plictisitoare in acelasi timp , sunt intradevar norocos . Dar dezamagit uneori. Sunt doar un biet menestrel cu sufletul ranit si foarte obosit. Caut o dragoste sincera si adevarata. Am depus si depun foarte mult suflet intr-o relatie. Am avut numai dezamagiri nu am prea multe amintiri frumoase dar acum sa nu crezi ca imi plang de mila ,sub nici o forma.Sti e ciudat totusi viata cum e. Acum esti bine inconjurat de prieteni iar in anul urmator esti un copil singuratic intr-o camera inchisa . Oricum daca te intereseaza sa ma scuip sa ma injuri sau sa vorbim red.fire83 pe mess sau 0751060699 George. Dar acum probabil o sa ma duc si eu sa stau un pic pe terasa in fata casei afara,gandindu-ma la vremurile ce au trecut.amintirile mi-au mai rams din tot ce a fost si a trecut.