duminică, 5 decembrie 2010

airplane mood

N-ai sa mai ajungi si o stiu..

E bine,cel putin dintr-un anumit punct de vedere. Mi-e teama de ce as fi devenit daca ajungeai aici,daca se intampla ce am tot sperat. Acum mi-e frica de posibilitatea asta,sincer.. de ce? Fiindca as fi pusa in fata unor decizii prea mari si poate prea dificile. Si daca pana acum cateva zile eram convinsa ca stiu ce decizie as lua .. acum nu mai sunt. Acum incep sa-mi pun niste intrebari si sa ma gandesc la ce m-ar face cu adevarat fericita,la ce ar merita cu adevarat..
Si cum e sa ai langa tine un tip care sa te faca sa te simti frumoasa si iubita oricand? Care sa fie acolo pentru tine la orice ora? Care sa te iubeasca si nemachiata si rautacioasa si copilaroasa si beata si serioasa si in orice alt mod,in orice alt moment. In orice moment defapt. Ce iti poti dori mai mult de atat? Simplu.. sa simti ca meriti toate astea.. iar eu,sa fiu sincera,n-o prea simt momentan.
Dar nu mi-e deloc greu sa ma gandesc la un viitor asa,iar daca eu de obicei fug de orice fel de angajament ca de dracu acum parca imi pare o perspectiva mult mai interesanta.. "the future's bright". Oare?
Hmm,nu mai vreau sa-mi pun intrebari,o sa las timpul sa decida..
Ma contrazic singura.. ce zic acum si ce ziceam joi.. n-o sa imi retrag cuvintele totusi. Va fi o incercare.. si poate o ultima sansa..

Niciun comentariu: