sâmbătă, 11 decembrie 2010

no,really?!

Dimineti de septembrie cu aroma de cafea ..(au fost)
Nu plang,serios. Mi-a intrat fum in ochi. Ati face bine sa ma credeti fiindca mi-am promis ca nu mai vars nici macar o lacrima. Pentru nimic.
Si uite cine imi vorbea mie de schimbari. Dar ai dreptate..m-am schimbat,m-am lasat cuprinsa de o indiferenta de care nu ma credeam capabila. Mi-am cam pierdut simtul umorului,asa-i? Doar zambetul ironic a mai ramas la locul lui.
Si pe buna dreptate.. cum as putea sa nu fiu asa cand aproape tot ce e in jurul meu e fals? Al dracului de fals.. sincer vorbind acum,si mie mi-e dor de mine dar mi-e aproape imposibil sa redevin ce am fost. Si iubeam liceul asta si la un moment dat am simtit ca mi-am gasit locul si ca e totul exact asa cum ar trebui sa fie. Ca sa constat ca nu e deloc asa,sa constat ca am gresit din nou.. sa constat ca tre' s-o iau de la capat,sa-mi regasesc un loc si eventual sa nu mai repet aceleasi greseli fiindca,intr-un fel,simt ca am primit prea multe sanse de la anumite persoane. In momentul de fata ma simt inutila. Sincer. Si lucruri pe care le faceam bine,sau cel putin aveam impresia ca le faceam bine.. acum nu le mai fac. Deloc. Am pierdut atatea ocazii,am lasat atatea oportunitati sa treaca pe langa mine pentru niste prostii, pentru a-mi pierde timpul cu persoane care nu meritau atentia mea. Cu persoane de la care,initial,credeam ca am multe de invatat.. acum vad ca sunt doar niste jeguri.. vorbitoare.
Pun punct. Am decazut prea mult,nu vreau sa ajung mai jos de atat. Vreau sa fiu sincera cu mine si cu restul. Nu mai vreau sa traiesc asa,in ipocrizie si degradare. Vreau sa ma ridic la nivelul la care ar trebui sa fiu..
Si,da,vreau sa traiesc !

"Nu te mai ascunde!",
Mi-au zis toate lucrurile
Si toate sentimentele
Pe care am incercat sa le leg
La ochi.

Niciun comentariu: