luni, 27 decembrie 2010

Introspectie.

"No,there's no smoke without fire
Baby,baby.. you're a liar!"


Alcool intotdeauna in momentele astea. Eu? Eu bine. Cu paharul de vodca in fata,tigara in mana,ochii pe geam unde totul e alb,aproape frumos as putea spune.. dar sufletul gol.
Nici n-aveti voi idee cat de greu imi e sa traiesc cu mine. Dar,in letargia asta stupida,merg inainte. Si nu ma mai opresc,nu mai vreau sa ma opresc. Chiar daca pare o alegere convenabila sa ma pierd pentru a mia oara de data asta o sa fac lucrurile asa cum ar trebui. Si nicidecum asa cum credeti voi ca ar trebui,cum simt eu ca ar trebui. Cea mai mare problema a mea e dorul. Oricat de tare am incercat sa nu ma mai intorc in trecut mi s-a facut dor.. si m-am intors. Si ce am facut defapt? Poate am recastigat cateva parti din mine,cateva persoane,cateva sentimente dar nu au mai fost la fel. Doar.. prima data se intampla doar o data.
Imi dau seama ca tot ce numesc eu "o pasa proasta" este defapt ceea ce am devenit de-a lungul timpului. Si sa mor daca sunt macar putin mandra de asta. Mi-a fost atat de frica sa iau viata asa cum e,am cautat atat de mult fericirea sau am incercat sa o retraiesc.. si am esuat de fiecare data. Acum nu mai imi e frica decat de mine si de "propria constiinta" (mi-am permis sa citez dintr-o persoana pe care o voi respecta intotdeauna desi nu sunt sigura ca merit sa ii folosesc cuvintele..).
O sa am mult de tras ca sa devin ceea ce ar fi trebuit sa fiu..si ceea ce as fi fost daca nu m-ar fi fascinat atat de mult necunoscutul.
Iar tu,prostule.. da,imi permit sa ma repet fiindca nu ai vazut. Nu ce sunt. Ce as fi putut fi langa tine.. tu trebuie sa stii ca inca sunt aici si,din nefericire,nu cred ca voi pleca prea curand. Nu stiu cum.

Niciun comentariu: