sâmbătă, 5 februarie 2011

De ce?

Cat mi-am dorit sa nu se ajunga la asta.. nu asa. Si acum ca s-a ajuns,mai brusc decat ma asteptam,nu mai am habar incotro s-o iau. Sincer. Si as accepta sa mai acord o sansa,sa mai incerc o data.. dar de ce? De ce cand sunt constienta ca o sa se ajunga tot acolo. Nu are niciun sens. Sa ne fac mai mult rau decat am facut deja? Pentru cateva saptamani,luni de fericire aparenta? Merita?.. Un capitol pe care mi l-am dorit incheiat intr-un mod mai placut si s-a transformat intr-un adevarat cosmar !
Urasc cand se intampla asta. Cand iar am impresia ca stiu exact ce trebuie sa fac ca sa fie bine,se da totul peste cap si reincep.. cu o greseala. Sau mai multe.
Si asa.. multe inceputuri fara nicio concretizare,inutile,care nu fac decat sa-mi complice si mai tare existenta. De ce sa mint? O perioada e ok. Pe urma constat ca daca nu faceam astea mi-era mult mai simplu. Cand o sa ma opresc din fuga asta continua de bine?
Cat despre fericirea mea,la fel de clar cum stiu unde se afla stiu ca n-o sa pun mana pe ea prea curand. Stiu doar ca incep s-o caut in tot mai multe lucruri mai mult sau mai putin in regula.
Ba.. noi sa fim sanatosi,nu?

Niciun comentariu: