luni, 24 ianuarie 2011

ssdd.

O seara obisnuita in care stau sub patura,cu laptopul in brate si ma gandesc. Daca mai si gandesc,uneori uit. Ce ar trebui sa fac eu acum? Sa invat la psihologie si la chimie,ultima mea sansa pentru a evita corigenta. Sansa pe care o pierd secunda cu secunda. Ce fac? Nimic. Ma simt obosita dar nu pot sa dorm,vreau sa scriu dar nu stiu ce,vreau sa invat dar nu ma pot concentra,vreau sa ascult muzica .. nu stiu nici macar ce sa ascult ! .. cred ca o sa caut un radio,ceva. Nu sunt nici fericita,nici macar trista. Nu sunt. Deloc.
As vrea o ciocolata calda,n-am decat cafea si ceai. As vrea sa fumez o tigara,imi amintesc ca le-am lasat pe toate la A. As vrea sa discut cu cineva.. si incep sa discut dar ma plictisesc. Surprinzator de repede. M-as plimba.. e si prea tarziu si prea frig. Am vreo doua carti de terminat. Citesc maxim 10 pagini si renunt desi imi plac ambele. E o zi d-aia nefericita in care nu-mi place nimic. Nimic nou nu se intampla.. dorinte prea putine. Si fix in zilele astea in care as avea multe de facut pe mine ma loveste oboseala. Si lenea,mai ales lenea.
O singura chestie mi-ar face cu adevarat placere acum.. vara ! Sa fie cald si soare si sa imi permit sa am starea asta. Sa am timpul necesar pentru starea asta ! Sa nu mai am n cacaturi de facut pe ultima suta de metri si sa nu mai am stresul asta permanent ca habar nu am ce o sa se intample. Inca 2 zile de stres.. si pe urma inca 5 luni. Si tot asa. Dar in momentul asta nu vreau nimic mai mult. Decat vara.. chiar si aici in Bucuresti.. in parc,pe iarba.. sa ma uit la cer.. ore intregi. Pana imi revin. Defapt.. cu prima ocazie ma izolez cateva zile la tara. Fara net,telefoane si alte d-astea.
Ah,degeaba fac planuri de acum. Sa fim sanatosi pana la vara..
Pana atunci poate as mai vrea sa-ti pun niste intrebari dar mi s-a luat de aceleasi intrebari fara raspunsuri si fara vreo rezolvare. De 7 luni de zile acelasi lucru,aceeasi problema si defapt aceeasi fuga de probleme.
E doar o stare generala..


Niciun comentariu: