sâmbătă, 29 mai 2010

Azi nu.

E prea devreme să fie prea târziu.
Poate că da.. sau poate e bine aşa cum e? Nu,nu are cum să fie bine. Dar azi a fost bine. Şi ne trezim în situaţii în care nu ne-am dori să fim,în locuri unde nu ar trebui să fim,cu persoane nepotrivite .. şi totuşi ziua se termină bine. De ce să plângem ? Şi dacă plângem .. de ce să fie greşit ? De ce să nu fie bine să mergi prin ploaie cântând,eventual cu ochelarii de soare la ochi deşi e aproape întuneric .. să nu-ţi pese de nimic. Dar stai ! Ce dracu caută el aici? Parcă plecase .. no turning back,you know. Chiar nu. Era acolo doar din punct de vedere fizic. Restul nu o să mai fie vreodată lângă mine. Şi fuge.. cât mai departe. Nu vrea să mă vadă. Cel puţin nu aşa.. ştiţi,nu aşa mă cunoscuse. De unde instabilitatea asta emoţională ? Unde am ţinut-o ascunsă până acum ? Dar nu-i stres, nu e primul care fuge. Cu siguranţă nici ultimul.
Tot nu e bine . Dacă eu zic că fuge de ce înca mai e aici? De ce fredonează împreuna cu mine? "Unde cauţi tu,unde cauţi tu iubirea? Nu ştii că-i aici ?.."
Cui îi mai pasă? Probabil mie,dar nu o să-mi mai pese prea mult. O să mă retrag cu zâmbetul pe buze,ca întotdeauna.
Nu am găsit ce îmi trebuie. Sau pur şi simplu nu am fost capabilă să mă adaptez "cerinţelor". Sunt dificilă,ştiu. E bine oricum .. m-am simţit foarte liberă într-un fel. Mi-am permis să fiu sinceră.. şi nu doar cu mine. Şi nu am avut nimic de pierdut.
Azi nu,te rog eu nu.. mâine poate facem cum zici tu. :)
[se ştie.. că azi e despre mine]

Niciun comentariu: