sâmbătă, 22 mai 2010

The twist.

"Privirea goală trădează zâmbetul fals."
Aşa e .. stăteam pe o bancă,soarele îmi intra în ochi şi citeam .. Linişte. Nu genul ăla de linişte pe care o căutam,care ar fi putut să mă elibereze. Nuuu. O linişte nenorocită,apăsătoare,auzeam ecouri în interiorul meu.
De ce? Am pierdut prea multe,cred că m-am pierdut chiar şi pe mine pe undeva . Nu sunt tristă .. e mai rău . Sunt pustie.
Şiiii .. ca întotdeauna. Momentul de dramă şi introspecţie e întrerupt cu brutalitate. Sună telefonul (şi de când tot zic că ar trebui să-l arunc). Discuţie scurtă,irelevantă dar m-a trezit . Înapoi la realitate . La cotidianul mai mult sau mai puţin previzibil. Sunt bine acum ? Uhm .. spuneam că e soare. Stau pe banca şi citesc .. cum naiba ? Defapt plouă. Stau pe o piatră . Şi fumez . Dialog cu un bătrânel :
- Eşti tare tristă. E păcat .
- Nu sunt tristă,vi se pare.
- Ba eşti tristă. Se vede...
Urmează sute de lacrimi vărsate. Nu-i panică ..
Doar o iluzie cretină.
Înapoi la realitate . Din nou. Altă realitate ? Câte realităţi am eu ? Acum .. stau pe covor cu laptopul în braţe şi scriu. Asta să fie realitatea "reală"? Sau mă voi trezi peste 5 minute în altă parte? Dracu ştie ..





We were too wasted to close the window.
Friends and family looking into my only hiding place
The rhythm of a stranger's skin.
Infidel to die for what I am doing
will happen in the morning when the mirror won't recognize me
He holds a certain gesture when we're lovin' to ask each other
"Do you want it?" "Do you want me?"
I want it. It is you. You are where I want to be.

Who is he?
Why would I
hitch a ride?
I can drive.
Who is she?
Why would I
hitch a ride
When i can drive? *the twist*

Somebody put me back in school, I forget everything.
I used to know how to leave the boy behind
without having to watch him go. *oh*
Infidel to die for what I am doing
will happen in the morning when the mirror won't recognize me.
He holds a certain gesture when we're lovin' to ask each other
"Do you want it?" "Do you want me?"
I want it. It is you. You are where I want to be.

Niciun comentariu: