miercuri, 12 ianuarie 2011

Auch.

Ca mi-am dorit sau nu.. postarea asta se rezuma strict la noi. La noi doua,mama.
De ce? Fiindca la fel de bine cum simt ca viata mea iar se da peste cap si nu mai am nici cea mai vaga idee despre notiunile de "bine" si "rau". Cele mai stupide notiuni in momentul de fata. Pentru mine una sunt un cosmar. Dar,revenind.. la fel de bine cum simt asta simt cum ma fac bucati de fiecare data cand te vad plangand. Si plangand din cauza mea,asta e nenorocirea. Azi nu am avut taria suficienta pentru a te privi in ochi si ma indoiesc ca ar trebui s-o mai am vreodata. Cum am ajuns pana aici? Nu atat ca situatie ca asta o s-o rezolv cumva presupun.. dar ca psihic? Cum dracu am reusit performanta de a deveni "monstruletul" care sunt acum? Nu mai e nici macar trista toata faza. Mai mor un pic.. si ce daca? Le pasa lor,mie nu. Asta ma enerveaza maxim. Sigur,sa stau eu linistita gandindu-ma ca nu-s eu singura ta problema.. in momentul de fata chiar daca nu sunt singura sunt cea mai mare. Si nu doar problema.. si responsabilitate pe deasupra.
Desigur,trecem peste.. nu de alta dar nu prea avem de ales. Familia nu ti-o alegi, suntem cam legate.. din pacate sau din fericire.. cel putin inca doi ani. Pe urma ce-o fi sa fie. Stiu ca daca exista posibilitatea asta nu garantez ca mai eram aici acum. Si nu te pot invinovati pentru asta.


Mama,stiu ca nu-s destul de bun de pus in rama
Dar n-am regrete,stii,refuz sa cred ca sunt o drama..

4 comentarii:

tedit spunea...

asa deci scri versuri si mie nu imi spui? bn te tin eu minte
eu zic sa stai chill ca o sa rezolvi problemele alaturi de mama ta si mesajuul e din suflet mai ales ca eu sunt la curent cu situatia.
esti foarte tare pup sper ca te prinzi cine sunt

Alina spunea...

Nuuu,frate.. tedit.. cine oi fi? >:D< Te ador ma,piticule.. sper ca n-o sa fugi si tu de langa mine. N-o sa se intample asta,nu?

tedit spunea...

NUJ TU CE CREZI

Alina spunea...

Ca da.. doar esti piticul meu,nu?